Iubirea mea la distanta

Imi place mult sa scriu. Ma linisteste. Ma incarc cu energie pozitiva. Cand scriu parca sunt intr-un vis. Sunt atat de multe momente frumoase in viata unui om care trebuiesc scrise.  Uneori, cand vreau sa scriu despre ceva, imi vin alte zeci de idei in minte. Si ma impotmolesc. Asa ca, am zis prima data, sa scriu despre ce imi place mie, la ce ma pricep eu cel mai bine si anume – o iubire la distanta.

Eu si sotul meu ne iubim de 13 ani, ne-am indragostit la prima vedere, am trecut prin multe impreuna, ne-am respectat, ne-am ascultat mereu unul pe celalalt, ne-am iubit in fiecare zi mai mult. Ne-am casatorit la doar 20 de ani. Eram doi copii atat de fericiti. A trecut timpul frumos peste noi si a venit si clipa mult asteptata de orice cuplu fericit, am ramas insarcinata. Eram atat de fericiti si speriati in acelasi timp, dar din pacate au inceput si necazurile. Si in august 2011 am pierdut sarcina la 5 luni si  era cat pe ce sa imi pierd si viata. A fost cel mai greu moment din viata noastra. Noi doi am fost mai mult decat uniti, am plans impreuna, ne-am ajutat unul pe celalalt, am hotarat sa nu ne dam batuti si am incercat sa facem din nou un copil. Si am reusit. De Craciun, tot in acel an am ramas din nou insarcinata, a fost o minune. 9 luni am dus sarcina foarte greu, cu multa odihna, medicamente, injectii, dar am reusit si a iesit o minune de fetita, frumoasa, mandra si desteapta : Maya – visul nostru implinit.

Eram foarte fericiti, mandri dar si speriati. Cand Maya implinea 3 luni sotul meu a primit un contract de munca in Italia, trebuia sa plece ca si mecanic in aviatie, pe o suma destul de mare, conditii foarte bune. Isi dorea de mic copil sa plece in strainatate sa isi faca un viitor. Aveam deja un apartament al nostru si o masina dar nu ne ajungeau banii de cand venise pe lume Maya, asa ca impreuna am decis ca e mai bine sa plece.

Mi-a fost extrem de greu, Maya se trezea de 10-15 ori pe noapte, nu dormeam, nu mancam, dar copilul era bine si Edy era bine. Doar asta conta. Incet, incet m-am pus pe picioare pentru ca stiam ca ei au nevoie de mine. In fond, eram si sunt o mama si o sotie buna. E greu cand cel drag pleaca. Aveam o gheara pe suflet. Edy se inchisese foarte mult in el, ii era greu prin straini, singur , muncea mult. Usor, usor am început sa comunicam ca si cum am fi fost unul langa celalalt. Stăteam cu orele pe Skipe. Mereu am putut sa ajung la sufletul lui si el la al meu. Avem o legatura speciala. Suflete pereche, asa se zice :))Stiam din priviri ce simte celalalt, daca a plans sau vrea sa planga.

Iubirea adevarata invinge mereu, oricat de departe am fi, oricat de mult am lipsi de langa cel drag. Daca iubesti astepti, luni, ani, astepti pentru ca merita. La un an de la plecarea lui ne-a luat cu el in Italia si am locuit acolo 10 luni, apoi l-a mutat in alt oras (Napoli) iar noi am venit acasa. Un alt lucru important este mereu sa asculti nevoile celuilalt. In ianuarie 2015 pe 1 am avut un deces care m-a marcat, mi-a murit un unchi pe care l-am iubit foarte mult, ma simteam foarte rau si nu reuseam sa trec peste asta. Am căzut intr-o depresie groaznica, atunci l-am rugat pe sotul meu sa lase tot si sa vina acasa. Nu mai puteam. Cum i-am spus ca ma simt rău a si venit acasa. A lasat totul pentru mine. A fost cel mai frumos gest de iubire venit din partea lui. Este un om minunat si il iubesc mult. In martie a plecat din nou in Israel, are o pasiune pentru avioane, job-ul era acelasi, conditii foarte bune. Am fost si noi la el in vizita o luna, in august 2015 si a fost minunat.

Alt lucru important este faptul ca trebuie sa fie (daca se poate) prezent la evenimentele importante din viata copilului. Eu pot sa stau singura de ziua mea dar fetita intreaba :”E ziua mea. Unde e tati?” De aceea de ziua fetei pe 2 septembrie am calculat sa fim in Israel toti 3 iar cand a inceput gradinita taticul ei a venit cu noi acasa. Sa fie macar in primele zile, care sunt cele mai grele, alaturi de ea si de mine, ca eu plangeam mai mult ca ea. Am fost foarte unite stand mai mult doar noi doua. Am fost si suntem cele mai bune prietene. Si relatia dintre ei este extraordinara, il iubeste foarte mult pe tati, iar tati este innebunit dupa ea. Maya daca invata o poezie sau un cantecel abia asteapta sa il spuna mai intai lui tati. Eu mereu ii vorbesc despre el si ii spun cat de mult o iubeste, cat e de mandru de ea ca merge la gradi si ca o asculta pe mama.

Este si frumoasa si grea iubirea la distanta, frumoasa pentru ca dupa 13 ani poate interveni rutina in casnicie, desi multi nu recunosc. Si la noi este atat de frumoasa revederea, parca suntem mai frumosi de fiecare data, mai maturi, mai buni si momentele frumoase petrecute impreuna ne fac sa uitam tot ce a fost greu. Clipele frumoase sterg toata teama, toata tristetea, tot dorul. Ne incarcam cu iubire de fiecare data mai mult, ca sa putem rezista inca 3-4 luni. Suntem mandri de noi ca rezistam si ca Maya tolereaza bine absenta tatalui ei. Stiu ca Edy nu va mai sta mult, atat cat vom hotara impreuna, cand voi vedea ca fetita ii simte lipsa din ce in ce mai mult, atunci va veni momentul sa vina acasa. Si stiu ca va fi cea mai fericita zi din viata mea.

Si asa a si fost dragii mei cititori 😉 in August 2016, tati S-a întors acasa definitiv, am fost tare fericiti toti trei. Nu mai rezistam de dor si familia S-a reunit. Acum suntem fericiti, am reușit sa trecem cu bine peste acea perioada si ne bucurăm in fiecare zi de familia noastră. Avem muuuulte de recuperat, învățam unul de la altul, iar Maya este fericita pe deplin. Tati recuperează timpul pierdut si totul este bine, nu ne mai săturăm sa stam doar noi trei ❤️

4 gânduri despre „Iubirea mea la distanta

  1. 😍😍😍😍
    😘 😘 😘 😘
    Sa va iubiți mereu la fel de mult
    Ma bucur enorm de mult pentru iubirea voastră ” Love really exist ”
    Păstrați-va iubirea pentru veșnicie
    Aveți o iubire ca din povești ❤
    Sper ca într-o zi să fiți împreună sa nu mai fiți despărțiți si cine știe un frățior 🙋 sau o surioară 🙆 lui Maya 😘😚😙
    Să nu va schimbați niciodată! !!
    😊 😋 👪💑💏❤

    Apreciază

Lasă un răspuns

