Maya, copilul nostru drag

Maya – ai venit in viata noastra cand ne era mai greu. Eram fericiti, dar ne lipsea ceva. O sclipire. O minune. O viata. Tare mi-am dorit si m-am rugat sa avem un copil si am ramas insarcinata fix in seara de Ajun. Ai fost si esti cel mai frumos cadou de Craciun. Am dus sarcina foarte greu, nu trebuia sa depun efort, luam medicamente pentru intretinere si am facut si injectii pentru mentinere. Macar nu am avut greturi prea mari sau kg prea multe. M-am bucurat mult de perioada sarcinii chiar daca imi era foarte teama sa nu te pierd. In trecut suferisem un avort la 5 luni fara sa imi dau seama macar, asa  ca ma rugam zi si noapte sa fii bine, vorbeam cu tine si tu parca ma auzeai, dadeai din picioruse bucuroasa.

Si asa a trecut timpul printesa mea, 9 luni de zile cu teama, bucurie, speranta, incredere,  pana cand mi s-a rupt apa, intr-o dimineata la ora 5, pe 2 septembrie (de ziua surorii mele respectiv a nasei tale). M-am ridicat din pat, tatal tau s-a trezit mai speriat decat mine. Eu eram foarte calma pentru ca citisem ca dureaza mult de cand se rupe apa si pana cand nasti. Am facut un dus, m-am spalat pe dinti, bagajul era facut demult si am inceput sa ma machiez. M-am imbracat, mi-am luat ceva de mancare, apa multa si am plecat la spital. Acolo l-au anuntat pe doctorul meu Beleuta care mi-a facut un ecograf sa vada daca esti bine. Totul era in regula doar ca doctorul meu trebuia sa plece in alt oras (asa am un noroc cu ginecologii, nu stiu de ce ) si m-a „transferat” la doctorul Balan. Vroiam sa nasc natural asa ca au inceput renumitele „dureri ale nasterii”. Nu puteam sa respir , atat de tare ma durea, nu puteam sa stau intinsa, doar ma plimbam, ma udam cu apa, sa nu cumva sa lesin si iar ma plimbam. Mereu am fost o persoana curajoasa, asa sper sa fii si tu, am facut fata durerii cu brio. Sunt mandra ca te-am nascut pe cale naturala. Si asa au trecut orele pana cand te-ai hotarat sa vii pe lume la ora 17. Nasterea a decurs bine, doar ca nu ai tipat. Atunci mi-au dat lacrimile si am spus in gandul meu: „Doamne, te rog sa fie totul bine”. Doctorul ti-a dat o palmuta la fundulet si s-a auzit  „Oaaa”. La care el a spus :”Alintata ca mama ei! ” Asistenta mi te-a aratat , te-a pus langa obrazul meu, te-am pupat si am inceput sa plang de bucurie. Nu ma mai durea nimic. Erai o minune de fata si eu eram cea mai fericita femeie din lume.

De atunci ne-ai umplut zilele de fericire. De aceea le spun tuturor pe care-i cunosc, ca ei nu stiu ce inseamna cu adevarat fericirea pana nu au un copilas. Totul a decurs foarte bine, multe nopti nedormite ce-i drept, cam pana la 2 ani jumate dar a meritat. Prima febra m-a cam speriat, eram singura, tu erai tare mica si nu stiam ce sa fac. M-am rugat lui Dumnezeu, ti-am dat medicamentele necesare si febra a scazut imediat. Primul cuvant rostit a fost TATA la varsta de 6 luni. Primul dinte ti-a iesit tot la 6 luni. Sper sa mostenesti dantura tatalui tau. Nu a avut o carie in viata lui. Primii pasi i-ai facut la un an si doua luni pentru ca l-ai asteptat pe tati sa vina acasa. Era plecat in Italia si venea sa ne ia cu el acolo, cum a intrat pe usa te-ai ridicat si te-ai dus spre el.  Cresti frumos si ne bucuram de tine amandoi cum stim mai bine. Nu esti un copil bolnavicios. Incercam sa iti fie bine si petreci destul timp pe calculator cu taticul tau, poate mai mult decat petrec alti copii, desi taticii lor sunt acasa. Ii spui poezii si cantece noi, colorati impreuna, numarati in engleza, in franceza, in ebraica, tu dansezi iar tatal tau te priveste cu drag si dor. Mereu vrei o rochita si o coronita inainte sa te vezi cu el. Vrei sa fii cocheta la intalnirea cu tati. Am fost si suntem o familie unita. Si sunt tare mandrea de noi.

10301171_885550938127778_2613899143948063307_n 10437777_937913839558154_271246974961438752_n 11054267_1073124749370395_3741071443129446852_n

Ne vedem la 2-3 luni si stam impreuna cat de mult putem. Asa nu-i simti atat de mult lipsa. Te iubim si vrem sa iti facem un viitor. Sa nu trebuiasca sa duci lipsuri vreodata sau sa duci grija zilei de maine. Eu te iubesc cat pot de mult, ma dedic doar tie, iti fac toate poftele. Tati o sa vina repede acasa si o sa fim tare fericiti. O sa uitam toate astea. Cu rabdare, intelegere, respect si multa iubire se poate. Pana atunci vreau sa fim cele mai bune prietene. Promit sa te corectez atunci cand gresesti, sa te iubesc neconditionat, sa te laud cand realizezi ceva, sa te incurajez cand vrei sa faci un lucru nou. Cand ne spui: „Mami, te iubesc sau Tati, te iubesc” atunci simtim ca traim cu adevarat, stim ca viata noastra are un sens si ca nu traim degeaba. Tu si tatal tau m-ati invatat sa fiu un om mai bun. Va iubesc mult si sunt tare mandra de voi. Ma simt o femeie implinita, cu fiecare zi ce trece ca am asa un copil minunat si ca ai devenit parte din mine. Nu stiam ca pot strange atat de multe sentimente frumoase in inima mea sau ca pot iubi atat de mult.

11781827_1138786702804199_2334718871837252029_n11960028_1162414507108085_3084697889335656872_n12036631_1180774971938705_7429177219370779464_n

Acum cateva lucruri interesante despre mine / pentru tine:

Cand ma uit in ochii tai, ma simt cea mai minunata femeie din lume.

Esti vesela, iubitoare, calda, frumoasa, colorata, sensibila, desteapa.

In fiecare seara iti spun o poveste, doua inainte de culcare. Vrei „Ursul pacalit de vulpe” sau „Punguta cu doi bani” pentru ca nu au personaje negative. Iti este teama de lupi, vrajitoare, zmei etc.

Iti stiu toate cantecelele si poeziile invatate la gradinita. Te mai ajut cand te incurci putin.

Sunt vorbareata, rad mult si am vazut din prima clipa ca imi semeni. Adormi si te trezesti cu zambetul pe buze.

Nu am avut nici o restanta la facultate. Tare mi-as dori sa calci pe urmele mele. Am fost mereu un copil destept, printre primii iar facultatea si masterul le-am terminat cu 9,54 respectiv 9,30 (daca imi aduc bine aminte).

Mi-ar placea mult sa conduci. Mereu ne spui mie si tatului tau: „Eu cand voi fi mare, o sa conduc ca mami si ca tati.” Am permis de la 18 ani, am luat cu 26 din prima si am o singura amenda de 11 ani de cand conduc.

Intotdeauna iti vorbesc de Dumnezeu, iti spun ca e mare si bun, ca ne iubeste pe toti. Spui rugaciunea „Inger,ingerasul meu” de la 2 ani si sunt mandra de tine. Iti place sa o asculti si pe mami cum isi spune rugaciunea seara.

Cand te casatoresti cu cineva, te casatoresti cu toata familia lui. As vrea sa intelegi cu adevarat conceptul casniciei, inainte sa faci acest pas pentru ca multi isi bat joc de acest concept.

Daca ai gresit, nu iti fie teama s-o recunosti. E in natura firii umane sa gresim. Iarta-te si ajuta-i si pe ceilalti sa o faca.

Oricat de prost ai dansa, e mai bine sa te faci de ras pe ringul de dans decat sa stai singura la masa. Sper sa semeni cu mine in privinta asta. Cand e o petrecere eu dansez cat de mult pot.

Nu raspunde la telefon atunci cand iei masa cu familia ta.

Nu suna pe cineva inainte de ora 9:00 dimineata sau dupa ora 9:00 seara.

Daca vei avea masina, trebuie neaparat sa inveti sa faci o pana.

As vrea mult sa iubesti cartile, asa cum le iubesc eu. Am citit zeci de carti. Cartea mea preferata este „Contele de Monte Cristo”. Cartile te ajuta sa devii mai buna. Citeste. Scrie.

Gandeste pozitiv. Intotdeauna. Ajuta.

Petrece timp in natura, fara telefon. Priveste cerul. Priveste stelele.

Razi cu lacrimi si plangi cu zambetul pe buze. Traieste orice sentiment la maxim. Invata sa te cunosti pe dinauntru, sa-ti recunosti fiecare sentiment si sa te bucuri de el.

Mere voi fi cea mai buna prietena a ta.

Iubeste cu tot sufletul tau, chiar daca vei fi ranita. Iti doresc sa intalnesti un om bun ca tatal tau.

Sa faci fapte bune si sa nu te astepti niciodata la nimic in schimb. Ofera, suflet frumos si bun! Asa vreau sa ramai toata viata.

Asculta ce muzica vrei tu. Muzica e frumoasa.

Calatoreste cat poti de mult. Oriunde.

Nu conduce niciodata daca ai baut alcool. Nu te urca niciodata intr-o masina condusa de cineva care a baut.

Cand iubesti un om, fericirea lui devine si fericirea ta.

Asculta-ti instinctele. Daca ceva pare in neregula, probabil asa este.

Iti spun „Te iubesc” cat pot de des. Ador sa te imbratisez, mirosi a lapte si a turta dulce si ador cand imi dai pupici multi.

Daruieste.

Fa multe poze.

Sa fii mama este cel mai greu job de pe pamant. O sa ma iubesti mai mult dupa ce vei avea un copil. Crede-ma.

Fericirea pe care o simti este direct proportionala cu dragostea pe care o oferi.

Te iubim mult Maya.

Lasă un răspuns

