Mereu tanara si frumoasa

Ce femeie nu vrea sa ramana mereu tanara si frumoasa? Eu stiu ca frumusetea vine din noi, in primul rand. Oamenii buni sunt cei mai frumosi oameni din lume. Cred ca poti fi mereu tanar, doar daca esti fericit si cum asta nu se poate, imbatranim. Dar unii imbatranesc frumos, pentru ca au grija de ei si de inimile lor. Pari mai tanar cand radiezi de fericire si mai batran cand esti trist, pentru ca durerea iti transforma chipul. Macar trebuie sa incercam sa fim fericiti mai des, sa ne bucuram de lucruri mici in fiecare zi, sa zambim mai mult, sa fim mereu tineri, frumosi, buni, sa visam mai mult.

Am iubit dintotdeauna sportul. Practic fitness de cand eram o pustoaica. Si nu pentru ca aveam probleme cu kilogramele in plus, ci pentru ca imi place. Acolo, la sala, l-am cunsocut si pe sotul meu acum 12 ani. Doamne, frumos mai era!  Acum am avut sansa sa ma reapuc de fitness si profit din plin de asta, zi de zi. Merg cu drag la sala, este liniste, muzica buna, aparate bune si fete tinere si frumoase. Mai nou fac si zumba, pilates. Mai mereu mi se spune ca nu par de 28 de ani ci de 20 :). Asa ca m-am gandit sa va impartasesc si voua „ritualul meu de frumusete” .

10422135_834480619992077_5853012853344881011_n 12179513_1194218177261051_20341516_n

Ma trezesc in fiecare zi la 7, asa ca in primul rand trebuie sa am grija de ochii mei. Ador produsele Vichy . Sunt destul de scumpe dar extraordinar de bune. Calitatea costa. Este o marca care mi se potriveste. Incep demachierea cu o apa micelara Purete Thermale 3 en 1, dupa care folosesc un sapun racoritor hidratant Rovyo, ideal pentru tenul meu. Sapunurile acestea naturale marca Rovyo m-au fermecat. Nu usuca tenul, te scapa de cosuri, puncte negre, roseata. Dimineata ma trezesc cu un ten impecabil. Iar folosite pe corp, datorita uleiurilor care le contin, lasa pielea moale, lucioasa si parfumata. Apoi folosesc un ser pentru ochi – Idealia eyes – care face minuni. Iar la sfarsit aplic o crema 25+ adusa de sotul meu din Israel cu minerale din Marea Moarta. Deodorantul este si el foarte bun, tot marca Vichy, fara alcool, parabeni, aluminiu . Din cand in cand aplic pe fata si gat o masca pregatita in casa.

12179040_1194218490594353_984774910_n 48008_317063071755131_146443288_n

Pentru dinti, va recomand o periuta electrica Oral-B  si Opalescence, o pasta de dinti, singura din Romania, care albeste dintii cu adevarat. Ca stomatolog vi-l recomand, dupa cum stiti, pe  Dr Lupu Florin . Am un zambet de zeita, datorita dumnealui. Domnul doctor m-a sfatuit cu profesionalism intotdeauna, mi-a ales un plan bun de tratament, in acord cu dorintele si exigentele mele. Am postat o poza cu dantura dinainte si cea de azi. Eram putin complexata de dintii mei dinainte, cand faceam poze tineam gura inchisa dar domnul doctor m-a ajutat sa recapat zambetul demult meritat. Imi ador dintii.  Acum pot sa zambesc cat e ziua de lunga si exact asta fac.  Toti care ma cunosc va pot confirma asta. Unii imi spun mereu sa nu mai zambesc in poze cu toata gura, dar nu pot sa ma abtin. Am cei mai frumosi dinti din lume 🙂

1456740_748701881812685_1301835688_n 10525689_1194722437210625_7940741917061673043_n

In ceea ce priveste ingrijirea corpului – dupa epilare ma dau pe corp cu ulei de masline amestecat cu ulei de trandafir. Din cand in cand imi exfoliez corpul cu un sapun exfoliant tot marca Rovyo care are o spuma bogata si cremoasa. Apoi imi fac masaj pe picioare cu un sapun din aceeasi gama cu cafea si scortisoara anticelulitic. Mai nou, merg si la masaj anticelulitic dar asta o sa va povestesc in curand.

Pentru fetele fara sprancene :)) am fost si eu in postura asta la un moment dat (aveam doar doua linii) dar am avut noroc de un sfat bun de la frumoasa mea cosmeticiana Ramona Leru Aceasta femeie penseaza divin si iti poate face o forma la sprancene desi tu nu prea ai sprancene :)) Ea este cea care mi-a recomandat Hairgrow . Se gaseste in farmacii. Il folosesc de 3 luni si in sfarsit am sprancenele mult dorite, dese.

Produsele de Make-up le-am tot schimbat de-a lungul anilor , imi plac toate. Folosesc produse L’oreal, Radiant, Seventeen, Elf, Sephora, Yves Rocher  etc. Folosesc tus, pudra bronzanta sau blush, fard pentru pleoape si pentru sprancene, creion de ochi alb, rimel pentru volum si ruj rosu neaparat .

Unghiile mele nu au crescut niciodata lungi si frumoase dar si simple si micute sunt adorabile. M-am cam saturat de manichiura cu gel, am zis sa fac si o pauza, sa trec la o alta etapa. Simpli is Beautiful! Si cui nu-i place sclipiciul 🙂

Pentru par folosesc sampon, balsam si masca cu keratina. Asa imi sta si mie parul bine, nu mai am atat de mult volum. Apoi folosesc un ser cu keratina adus din Israel pentru a-l aranja mai usor. Ador si parfumurile, niciodata nu am destule, niciodata nu ma satur de un anumit parfum. Folosesc  Dolce&Gabbana light blue, Paco Rabanne , Armani Si  Intense, Ange ou Demon Givenchy , Alien Thierry Mugler , Versace Yellow Diamond, Mauboussin etc. Nu sunt vreun fashion icon dar ma imbrac destul de bine. Stiu sa fac combinatii reusite si in sfarsit am cu ce sa ma imbrac. Cand ma gandesc sa ies undeva, am deja 2-3 tinute in minte. Ador hainele marca  Zara, Bershka, Stradivarius,H&M. Ador hainele frumoase si de calitate. Ador si incaltamintea de LaScarpa.

Aveti grija de voi, dragele mele. Fi-ti frumoase! Meritati !

 

Lasă un răspuns

