My beautiful friends

E frumos sa ai prieteni. Viata este mai putin grea si treci mai usor prin toate. Mama mereu imi spune – Pe unde treci, mereu sa lasi loc de „Buna ziua” , fetita mea. Am lasat loc de „Buna ziua”, dar am ramas si cu ceva prieteni de-a lungul vietii. Din liceu, din facultate, de la master, de unde am lucrat la Izotec, de unde am locuit in Italia. Mereu am fost o fata zambitoare, energica, vorbareata, optimista, saritoare si asa am atras mereu doar oameni buni in jurul meu. Cu unii am tinut legatura, cu altii nu. This is life.

Eu stiu ca un prieten adevarat plange pentru tine, se bucura cu tine, este alaturi de tine si cand esti bine dispus si cand esti intr-o pasa mai proasta. Adevarata prietenie cred eu, se vede in momentele critice. Un prieten adevarat nu te face sa suferi, mereu iti spune adevarul, chiar daca deranjeaza,  mereu iti  da un sfat bun, asa cum ar proceda el in situatia de fata, te corecteaza cand gresesti si te lauda cand reusesti ceva. Vrea ce-i mai bine pentru tine. Nu te critica. Nu te barfeste. Nu te invidiaza. Nu rade de tine atunci cand gresesti. Pentru ca prietenia sa fie profunda trebuie sa te implici tot timpul. Un lucru important pe care l-am invatat pe parcursul vietii este ca atunci cand tii cu adevarat la un prieten, nu lasi sa se vorbeasca urat despre el. Niciodata! Nu vorbesti urat un prieten iar daca o faci inseamna ca doar ai mimat prietenia. Niciodata un prieten nu ar trebui sa se simta superior celuilalt. Toti avem principii, valori frumoase si calitati deosebite. Prietenia este pentru totdeauna.

Cel mai bun prieten este sotul meu, lui intotdeauna-i cer primul sfat, vorbim orice, el este umarul meu, sustinatorul meu nr 1, mereu a crezut si crede in mine, el imi stie toate visurile, toate momentele de bucurie, dar si toate noptile in care am plans de dor,  pentru ca si el a plans cu mine. El imi face viata mai frumoasa de  12 ani si-i multumesc pentru ca a fost mereu langa mine si m-a iubit mereu neconditionat.

Am avut multe prietene de-a lungul vietii, dar a trebuit sa renunt la unele, din pacate. Ori au plecat foarte departe si am pierdut legatura , ori m-au dezamagit  si nu au fost acolo cand am avut mai mare nevoie de ele, ori eu m-am schimbat si vad altfel lucrurile pentru ca nu mai avem aceleasi valori, aceleasi visuri, nu mai avem nimic in comun. De la toate prietenele mele mereu invat cate ceva, fiecare dintre ele este speciala in felul ei, cu fiecare ma simt altfel, nici una nu se aseamana cu alta.  Incerc sa iau ce-i mai bun de la fiecare, sa le ascult intotdeauna, sa le sfatuiesc si sa ajut cat de mult pot.

Sunt multe feluri de prietenii – am prietene dintr-un oras apropiat (Piatra Neamt), dar nu prea ne sincronizam cu vizitatul, desi ne dorim asta foarte mult – Ana Maria Nelersa si Anca Siminiceanu – va pup dragele mele. Mereu ma gandesc cu drag si admiratie la voi. Si stiu ca sentimentul este reciproc. Va doresc toata fericirea din lume si sa ne vedem cu bine.

Am prietene din Bucuresti cu care tin mereu legatura (Madalina Bucur, Corina si Ana Maria) si stiu ca daca am sta in acelasi oras, am fi toata ziua impreuna. Le-am cunoscut tocmai in Italia, pe vremea cand locuiam acolo si inca mai tinem legatura.

Prietene pe care le apreciez foarte mult si ele stiu asta: Andreea Silaghi – care e proaspata mamica. Draga mea prietena, esti mereu cu zambetul pe buze si stiu ca asa va fi si fetita ta Alexandra Ioana. Iti doresc sa fii fericita pentru ca de acum stiu ca implinita esti. Iti multumesc ca ai fost langa mine cand imi era mai greu. Ana Maria Falcescu – esti o draguta, o pietena discreta, devotata, zambitoare. Mereu este o placere sa te vad si sa povestim. Ceafalau Steluta – te admir mult, ai o familie minunata, esti tot timpul vesela si intotdeauna ai un sfat bun pentru mine.

Cu unii nu te vezi cu anii si in clipa in care va intalniti parca timpul a stat in loc. Si povestesti, razi si te bucuri. Prietene care sunt din Bacau, au plecat pentru un job stralucit in alt oras sau alta tara si mereu ne vedem cand vin acasa – Mihaela Stanciu , Andreea Pal, Anca Silisteanu.

Si mai sunt si prietenii mei, care sunt mereu langa mine si  care imi fac ziua mai frumoasa:

Florentina Miron – cea mai buna prietena a mea, sora mea. Ai o familie minunata si te apreciez foarte mult. Ai fost langa mine de cand ma stiu. Mereu m-ai protejat, te bateai si cu baietii mai mari pentru mine sa imi iei apararea. Mereu mi-ai dat sfaturi bune. Sunt norocoasa ca te am si iti multumesc pentru tot ce ai facut pentru mine. Stiu ca ai fi vrut sa nu cunosc durerea, ura, tristetea, frica, dar nu poti sa ma aperi de viata. Mereu voi fi sora ta mai mica, mereu voi fi firava in ochii tai, insa vreau  sa stii ca sunt puternica. Te iubesc sora mea buna si te rog sa nu plangi cand citesti asta.

Dana Botezatu – nu ai cont de facebook sa vezi toate astea, dar totusi trebuie sa scriu. Ne stim de multi ani si cand sunt cu tine ma incarc cu energie pozitiva, am o stare de bine, de liniste. Esti un suflet curat si bun, cum rar se mai gaseste in ziua de azi si iti multumesc pentru tot ce faci pentru mine.

Deju Carmen – esti verisoara mea si o prietena buna. Stiu ca pot conta oricand pe tine, la orice ora din zi si din noapte si iti multumesc pentru asta. Esti puternica si treci prin viata cu zambetul pe buze si apreciez asta foarte mult la tine.

Ramona Leru – chiar daca ne vedem rar pentru ca tu muncesti mult, te consider prietena mea. Simt ca iti pot spune orice, ma sfatuiesti si nu ma judeci. Ne apreciem una pe alta si mereu cand ne vedem este o bucurie. Mereu ma primesti cu caldura si imi dai sfaturi bune. Esti buna, frumoasa, o mamica iubitoare si calda.

Loredana Cazacu – mi-e dor de tine draga mea, dar stii ca peste ani cand te vei intoarce totul va fi la fel intre noi. Imi place la tine ca esti sincera si-i spui omului adevarul in fata pe loc, fara ocolisuri. E o calitate pe care nu o gasesti la multi. La inceput ma mai suparam pe tine ca erai asa directa 🙂 dar acum te apreciez si mai mult. Sper sa citesti asta, te pup si sa ne vedem cu bine la vara.

Daniela Munteanu – ne stim de la master si am impartasit multe de atunci. Ai fost langa mine in momentele grele si suntem apropiate. Stiu ca esti acolo pentru mine cand am nevoie si tu stii ca mereu vei gasi un sfat bun la mine. Esti plina de viata, sociabila si nu iti dai cu parerea decat daca esti intrebata. Si asta imi place. Te imbratisez draga mea si vreau sa fii fericita. Meriti.

Oana Manoliu – te-am intalnit acum cateva luni si tare ma bucur ca faci parte din viata mea. Esti un suflet frumos, ma faci mereu sa rad, imi dai imbratisari luuungi, ma sfatuiesti numai de bine. E o placere sa petrec timpul cu tine.

Marcela Bitu -esti o femeie buna si chiar daca in viata nu ti-a fost deloc usor, ai stiut mereu sa iti pastrezi zambetul pe buze. Ai fost langa mine cand mi-era mai greu si asta nu o sa uit niciodata.

Mihaela Coroama – ne știm din liceu, eram ca surorile pe atunci, ai o familie minunata si mereu ai fost lângă mine, chiar si de departe. In viața au fost prietene care au venit si au plecat dar tu mereu ai fost acolo pentru mine. Știam ca daca am nevoie, tu ma vei ajuta. Dupa ani si ani mi-am dat seama ce prieteni vreau in jurul meu. Vreau oameni buni, cu principii sanatoase, cu care sa imi petrec timpul frumos. Ma bucur sa reluam legătura, draga mea prietena.

Va pup si va imbratisez cu drag pe toate.

Si la sfarsit dar nu cei din urma, cei mai buni prieteni sunt parintii mei , in special Mama. Ei mereu ma iarta si ma iubesc orice s-ar intampla, oricum as fi.

Apreciati-va prietenii adevarati, oameni buni. Multumiti-le, spuneti-le cat de importanti sunt in viata voastra, faceti-va timp pentru ei, radeti in fata lor, plangeti, aratati-va slabiciunile. Un prieten bun sta alaturi de tine chiar si atunci cand te cunoaste cu adevarat.

„O prietenie adevarata rezista si timpului, si distantei, si tacerii.”

 

13245260_1339342766081924_6580592783381164672_n

Ce multi oameni frumosi am in viata mea 🙂

6 gânduri despre „My beautiful friends

  1. Pingback: Magie de Crăciun în trei, doi, unu…și! | Confessions of a first time mom…

  2. Pingback: Întâlnirea bloggeritelor din Bacau-ediția nr. 4 | ionelavraciuchirila

  3. Pingback: DECEMBER WOMEN BLOGGER MEETING BACĂU | Odile wore cashmere

  4. Pingback: Cum a fost la #BloggeriteBacau4. - Glamour Kay

  5. Pingback: Prima mea intalnire cu Bloggeritele din Bacau | Ioana Lupu

  6. Pingback: BB4 - Bloggerite Bacau 4 - byCore

Lasă un răspuns

