Bella Italia

Italia este una din putinele tari europene care se mandreste cu numeroase monumente, mii de kilometri de litoral dar si  munti impresionanti. Eu am avut placerea sa traiesc in Italia 10 luni cu familia mea si va spun sincer ca mi-a placut. Undeva in San Vito, Taranto. Tara frumoasa, calda si primitoare. Ori eu sunt o fire mai vesela si vad doar frumosul din oameni 🙂 Locuiam intr-o vila, vedeam marea din balcon, palmieri, apusul. Ah, ce vremuri frumoase! Stiu ca multi judeca gresit italienii dar eu am cunoscut multi oameni buni si frumosi. Si ma bucur ca romanii nostri, majoritatea, s-au facut respectati prin munca, seriozitate si onestitate.

Am fost in multe locuri frumoase, deosebite ( atat cat ne permitea timpul si Maya, care avea un an) dar cel mai tare m-a impresionat Zoo Safary in Fasano. Zoosafari Fasanolandia este o atractie turistica cu toate animalele lumii: elefanti, tigrii, lei, ursi, camile, bizoni, girafe, zebre,caprioare,struti etc. Defapt este un parc imens cu animale care poate fi parcurs cu masina. Minunat. Imaginati-va girafa care baga capul pe geamul masinii si mananca alune din mana ta sau zebra care trece pe langa tine si pe care o poti mangaia.

Dintotdeauna mi-am dorit sa traiesc langa mare. Si aici mi s-a implinit visul, pentru ca marea era chiar langa noi. Marea Mediterana frumoasa si albastra cu nisip fin. Am fost si la Marea Adriatica. Dar si mai frumoasa era marea in Pulsano. Avea ceva special. Divina. Am fost tare fericiti acolo. Eram impreuna si era o lume noua pentru noi. Parculetele toate frumoase si curate. Copii se jucau cu Maya chiar daca nu vorbeau aceeasi limba. Mancarea foarte buna. Dulciurile si mai  bune. Ador pastele (sotul meu face cele mai bune paste din lume), am venit si cu multe retete noi acasa. Haine frumoase in Italia, calitative, multa matase, am trimis 10 pachete acasa 🙂 Dar cel mai important, mi-am facut multi prieteni acolo.

Ii multumesc din nou sotului meu pentru aceasta experienta unica. Pentru ca a avut incredere in mine si pentru ca a fost mereu un om puternic. Edy, dragul meu stiu ca vrei doar sa ne faci fericite si tu stii ca o sa te urmez mereu. Si la sfarsitul lumii daca este nevoie. Si o sa te astept mereu. Pentru ca nu mai e valabila zicala: „Ochii care nu se vad, se uita” acum e o noua zicala: ” Ochii care nu se vad, se asteapta”.

 

 

Lasă un răspuns

