„Un om care scrie nu e niciodata singur”

De ce scriu? Pentru ca imi place. Scrisul alunga singuratatea si tristetea. Scrisul vindeca oameni. Vindeca inimi. Am citit foarte mult o perioada din viata mea, apoi mi-am dorit sa scriu. Mi-am propus sa scriu povestea vietii mele apoi am scris alt subiect. Si tot asa. Uneori scriu cand sunt linistita si vesela, alteori scriu cand sunt nostalgica sau cand mi-e dor de cineva. Scriu pentru oameni, despre oameni. Imi place sa scriu si la birou, dar mai mult imi place pe balcon, pe fotoliul meu  atunci cand e cald afara si e soare. Ador sa imi privesc orhideele in dreapta pe pervaz, sa privesc cerul prin perdelele de in si sa scriu. Totul e atat de curat si alb, covorul moale,  capotul pufos, sosetele calduroase si roz. Ceainicul meu cu floricele roz mereu ma insoteste in scrierile mele. Multi dintre voi m-au incurajat, m-au felicitat si tin sa va multumesc pentru asta. Sunt un om simplu si scriu pentru oameni simpli. Iar voi cei care ma cititi, stiti cine sunt sau macar aveti impresia ca stiti. Mereu cand scriu, ma gandesc la fetita mea si la sotul meu. Ei ma inspira tot timpul pentru ca amandoi sunt parte din mine.

Imi vin idei in minte tot timpul si eu mi le notez aici, pentru viitoarele  articole (am zeci de titluri). Ma inspir din orice intamplare petrecuta, ma inspira iubirea, bunatatea oamenilor, curajul, generozitatea. Uneori muncesc zile intregi la un articol, alteori pur si simplu il scriu si il public pe loc (ca acesta). Nu scriu din carti, nu folosesc cuvinte sofisticate (desi as putea),nu ma inspir de pe internet cand ma gandesc la un subiect sau cand scriu un articol. Orice carte imi trece prin mana, imi da zeci de idei. Eu aleg despre ce vreau sa scriu. Nu mi-am propus sa devin bloggerita cu renume in online, scriu despre ce vreau, cand vreau. Incerc sa evit subiectele triste. Si e bine. Aici nu exista reguli. Aici nu-i loc de barfa sau de rautati. Sunt doar gandurile mele, parerile mele, sentimente, senzatii si imaginatie. Mereu voi scrie si mereu ma voi intoarce la ce iubesc.

 

 

Lasă un răspuns

