Iubirea adevarata dureaza toata viata

Iubirea. ” L’Amour”. Ce frumoasa e iubirea. E atat de frumos sa iubesti si sa fii iubit. Fara iubire, am muri. Eu cred in dragoste la prima vedere si de aceea am si avut parte de ea. Trebuie doar sa iti doresti cu ardoare un lucru si miracolul va avea loc. De mica visam la „Fat-Frumos pe un cal alb” si am stiut ca atunci cand il voi vedea, voi sti ca el este alesul, plus nelipsitii „fluturi” in stomac. Am fost si sunt o norocoasa. Nu mi-am cautat jumatatea mult timp, pur si simplu mi-a aparut in cale. Cand l-am vazut prima data pe sotul meu, aveam 16 ani si am zis: „Wow, ce baiat frumos. Al meu e!” M-am indragostit pe loc. I-am zambit si desigur mi-a raspuns cu un zambet . Cum sa nu zambeasca la asa o frumusete de fata 🙂 Eram blonda, slabuta, cu parul foarte lung, ochii verzi, pistruiata si zambareata. Si el era asa frumos si putin pistruiat. Ador pistruii! Am sperat sa nu fie implicat intr-o relatie (nu sunt genul sa despart cupluri). Insurat nu avea cum sa fie, ca avea 16 ani jumate :)))

Cred in iubire adevarata, dragii mei. Cred ca atunci cand iubesti, iubesti pentru totdeauna. Sunt o romantica incurabila. Ador cinele romantice, sa primesc flori, sa mi se spuna cat sunt de speciala, ador baile cu spuma si petale de trandafir, noptile la lumina lumanarii, ador sa mi se faca masaj, sa fiu alintata, sa dansam pe o melodie romantica, sa privim apusul etc.

Eu si sotul meu ne-am iubit din prima clipa si am stiut ca vom fi toata viata impreuna. Cu toate greutatile, frumusetile si incercarile vietii. Am crescut impreuna, am devenit adulti frumosi, avem o minune de fata, am invatat unul de la celalalt si cel mai important ne-am iubit mai presus de toate. Mereu am mers „de mana”. Trebuie mereu sa existe comunicare, intelegere si mai ales respect. Si noi ne certam, desigur. Crestem, ne maturizam si avem pareri diferite. Principiile/ valorile le avem bune dar apar tot felul de schimbari in viata. Sa va dau un exemplu: unul vrea la Paris, altul in Egipt :)) si asa ne contrazicem, pana ajungem la un acord. Intotdeauna exista o a treia varianta. Trebuie doar sa o gasesti. Si nu te stresa prea mult. Lucrurile mai mereu se rezolva de la sine. In cazul nostru, mergem la primavara la Paris si la vara in Egipt. Done!

Mai stiu ca, cei ce se iubesc cu adevarat raman impreuna pana la final. Si gasesc mereu putere, iubire si intelegere sa treaca peste orice. Cred ca doar cine iubeste cu adevarat ramane fidel toata viata. Doar cine iubeste sincer si curat trece peste toate „testele” vietii. Si sunt cei mai fericiti oameni. Cum spune Camil Petrescu:”O iubire care nu e eterna, nu e nimic. Iubirea este totul sau nu este nimic.” Vreau ca eu si sotul meu sa mergem de mana pe strada si la 60-70 ani. Vreau ca el sa imi aduca micul dejun la pat si atunci, sa imi deschida usa cand intram undeva, sa imi dea haina lui atunci cand mi-e frig, sa imi aduca flori si sa imi spuna ca am imbatranit frumos. Iubirea e asa de frumoasa. Poti realiza multe doar cu iubire. Iubesc si sunt iubita. Stiu ca Edy ma va iubi la fel mereu. Cred in frumos, cred in iubirea pana la adanci batraneti.

 

Un gând despre „Iubirea adevarata dureaza toata viata

Lasă un răspuns

