Cine sunt eu?

Dragii mei cititori, vreau sa ma cunoasteti mai bine daca tot ati intrat in „lumea mea”. Cine sunt eu? Sunt o femeie simpla, optimista si visatoare. Sunt sotie si mama, (imi ador jobul de mamica) imi cresc fetita frumos si incerc sa o invat mereu doar lucruri bune. Dupa cum v-ati dat seama imi ador familia, sunt o femeie norocoasa si iubesc viata, oamenii buni si lucrurile frumoase.

Acum o sa va impartasesc cateva lucruri despre mine :

  • Mereu am fost un copil vesel, istet si prietenos (se vede din prima poza).
  • Cand am imbracat rochia de mireasa, m-am simtit ca o printesa.
  • Nu sunt rasista. Nu imi plac oamenii perversi.
  • Cred in miracole.
  • Imi place sportul.
  • Am vizitat Turcia, am locuit in Italia si in Israel, iar in primavara o sa mergem in Franta. Imi doresc foarte tare sa merg la Paris, am luat deja biletele. Imi doresc sa ajung si in Spania.
  • Vreau sa merg pe o motocicleta, sa fac parasailing, sa sar cu parasuta si multe altele.
  • La prima vedere par „cu nasul pe sus”. Mereu. Nu stiu de ce :))
  • Am ajuns sa cred ca femeia la 30 ani poate reusi tot ce isi propune. E desteapta si puternica. Eu am 29, am realizat aproape tot ce am vrut. Imi mai doresc doar un job al naibii de bun. Cariera. Un baietel. Si sa mai vizitez cateva tari. Sa scriu o carte.
  • Nu ma satur niciodata de lucrurile pe care le iubesc. Nu ma satur de filmul meu preferat (il revad iar si iar), de cartea sau melodia mea preferata. Nu ma satur de sarutarile sotului meu sau de imbratisarile fetitei mele.
  • De mica mi-am dorit sa dansez dar nu am crezut in mine suficient. Mergeam des la Sala Sporturilor si priveam diverse spectacole. Femeile aveau rochii cu sclipici, vaporoase, cu puf, in culori foarte vii. Erau coafate si machiate frumos si mereu zambeau. Parca lumea se oprea in loc cand eu le priveam. Imi doream sa fiu admirata si frumoasa ca ele. Imi doream spectacol, lumini, faima. Dar eram mica, slaba si nu am avut destul curaj. Mereu imi voi sustine fetita, in tot ceea ce va vrea sa realizeze.
  • Cred ca poti reusi tot ce iti propui, trebuie sa crezi cu adevarat.
  • De mica, mama ma tundea scurt. A fost putin traumatizant :))
  • Nu fumez, beau doar ocazional.
  • Sunt foarte fidela si iubitoare.
  • Am fost mereu printre primii la scoala, la facultate, la master.
  • Am o personalitate puternica si sunt ambitioasa, punctuala, sincera si deschisa.

Si acum lucrurile mele preferate:

  • Cantaret – Julio Iglesias. Este si preferatul mamei.
  • Ciocolata – neagră cu menta.
  • Mancare – pui cu smanatana.
  • Carte – Contele de Monte Cristo.
  • Film – Sabrina. Super romantic. Sunt o cinefila.
  • Culoare – toate.
  • Masina – BMW 🙂 Ador sa conduc, ma relaxeaza si imi ador masina pentru ca e puternica, frumoasa si gratioasa.
  • Imi plac ceaiurile, de toate felurile, din toata lumea. Mango.
  • Imi place sa dorm.
  • Ador sa ascult ploaia.
  • Actor – Patrick Dempsey.
  • Ador sa scriu, sa rad, sa iubesc, sa fac un bine, sa fac poze, sa fac sport, sa ascult muzica, sa ma joc cu fetita mea frumoasa si dragalasa, sa dau un sfat bun, sa vad locuri noi si frumoase, sa ma dau in montagne russe, etc.
  • Sunt fan Iphone.
  • Iubesc florile, in special orhideele.
  • Ador cafeaua.
  • Imi plac palariile.
  • Am multe persoane minunate in jurul meu.

 

 

Lasă un răspuns

