Acasa de Craciun

In sfarsit, este un Craciun fericit pentru ca suntem prima oară acasa, impreuna toti trei. Si vreau sa pastrez aceste amintiri mereu in suflet, ca sa le stearga pe cele triste. Multi dintre voi, aveți mereu familia aproape si petreceti Sărbătorile impreuna. Unii dintre voi sunteti oarecum plictisiti. Fiți recunoscători, oameni buni. Gândiți-va o clipa cum ar fi sa lipsească un membru. Trist, va spun eu. Nimic nu ar mai avea gust, culoare, sens, farmec. Nu ati mai simti magia Craciunului, atmosfera feerica, plina de bucurie.

 

Bradul e impodobit demult, totul arata a sarbatoare la noi acasa. Ne-am imbracat frumos, masa e plina de bunatati si il asteptam pe Mos Craciun. Miroase a brad, a sarmale, a portocale, a vin fiert cu scortisoara. Miroase a fericire. Este o seara magica si plina de caldura, seara in care s-a nascut Iisus Hristos. Ascultam colinde minunate si simtim doar bucuria Craciunului. Si ne privim, ne imbratisam si uitam dorul necrutator. Uitam durerea, tristetea, amaraciunea. Ne era dor sa fim o familie. Ne era dor sa fim fericiti. Cadourile sunt multe sub brad, mai mari, mai mici, caci Mosul a fost darnic anul acesta, dar le meritam, am fost cuminti si am stiut sa asteptam. Ii scriu o felicitare sotului meu si simt atata emotie : „Iubitule, mi-era dor de mine cand sunt cu tine. Sunt o alta persoana acum. Mi-era dor sa fiu fericita. Te iubesc si iti multumesc pentru ca esti acasa.”

Ador Sarbatorile pentru ca imi trezesc doar sentimente frumoase. Ma fac sa fiu mai buna, mai iertatoare, mai generoasa. Imi place sa dăruiesc, sa ajut, sa vad doar bucurie in jurul meu. As vrea sa pot aduce bucurie oamenilor in fiecare zi. Chiar daca cresc si ma schimb de la an la an si nu mai sunt niciodata aceeasi, de Craciun ma simt copil din nou. Mereu. Si inca mai simt atmosfera Craciunului, inca ma mai bucur. Sunt ca un copil fericit si-i multumesc lui Dumnezeu pentru asta si pentru familia mea. Ce poate fi mai frumos decat o printesa de 3 anisori langa bradul impodobit cu zeci de luminite si culori, alaturi de un barbat minunat.  Asa arata FERICIREA pentru mine, dragii mei.

Va multumesc ca ma cititi, va doresc Sarbatori Fericite tuturor, caldura si pace in suflet, iubire, sanatate, bucurie, impliniri. Si la anul, promit sa scriu si mai frumos 🙂

 

 

Lasă un răspuns

