Un nou look!

De mica, am fost tunsa scurt. Eu si sora mea 🙂 Am promis ca atunci cand voi fi mare, imi voi păstra parul lung si voi avea in fiecare zi o alta coafura. Voi incerca toate culorile si toate tunsorile posibile. Dar nu a fost asa. Nu sunt perfecta, nici nu vreau, nici nu pot. Nu am avut si nu am curaj sa ma tund scurt (din nou) sau sa ma fac bruneta. Am fost vopsita in multe nuante de blond, am fost si roscata. Dar parul mai tot timpul prins. Era mai usor desigur, si mai practic. Parul prins (cat mai strâns), un coc perfect, un impletit frumos, un spic si foarte rar parul pe spate.

12380468_1219633971386138_293543882_n

Nu am avut un par matasos care sa stea cum vreau eu. Am firul aspru, foarte mult volum, nici nu e drept dar nici nu e cret. Am avut doar experiente neplacute cand venea vorba de tuns sau vopsit. La sfatul unei prietene, am zis sa ma duc la salon, la o  amica a mea Delia, sa ma tundă putin si sa ma vopsească. Imi era dor de blond.

12395586_1219633984719470_822062131_n

 

Imi doream o schimbare si pentru noul an si pentru mine, desigur. Dupa cum am mai scris sunt la o varsta la care cred ca pot reusi tot ce imi propun. Chiar si sa port parul desfacut chiar fara nicio ocazie. Delia e o profesionista, imi este draga si merita putina reclama. De multe ori le zic prietenelor mele ca eu atunci cand merg la manichiura, pensat, masaj sau la vopsit/tuns  trebuie sa imi placa persoana care presteaza serviciul respectiv. Nu pot sa petrec timp cu oameni care nu imi plac. Pe Delia o recomand din suflet, o puteti gasi pe Coafura Si Machiaj .  Este o persoana calda si face o treaba excelenta.  Nu s-a lasat pana nu i-a reusit culoarea propusa. Aveam roscat la varfuri, blond la mijloc si saten la radacina.  O multime de culori. A avut ceva de munca draga de ea, dar rezultatul a fost unul excelent. Bravo Delia!

12387793_1219959444686924_908827218_n

 

 

Lasă un răspuns

