Anul care a trecut

2015 a fost un an bun pentru mine. Am realizat multe lucruri frumoase. Am învățat ca iubirea trece peste orice distanța si peste orice bariera. Iubirea topește inimi. Iubirea vindeca orice. Am învățat ca dorul doare dar face si bine. E o durere frumoasa născuta tot din iubire. Am învățat ca e bine sa plângi cand simți nevoia. Plânsul ajuta. Eliberează. Am învățat sa ma cunosc mai bine, am aflat despre mine lucruri noi, am învățat sa am mai multa grija de mine, am ales sa mănânc sanatos, am învățat in fiecare zi sa fiu un om mai bun.

Mi-am dat seama cat de mult imi plac salatele, pălăriile si ceaiurile. Am vizitat o tara noua (asa cum imi propun in fiecare an), am ajuns la Mormântul Sfânt, am dat fetita la grădinița deși credeam ca nu putem sta atâta timp una fara cealaltă, mi-am facut acest blog, sotul meu a semnat contractul mult așteptat,  mi-am facut prieteni noi, am câștigat din nou primii mei bănuți, ne-am luat masina mult visata, am vazut Transfăgărașanul, multe locuri noi si frumoase. Am castigat multe dar am si pierdut o persoana tare draga mie, care stiu ca ma veghează de sus din Cer.

Am învățat ca femeia e frumoasa doar daca este fericita. Degeaba o machiezi, o îmbraci frumos si o parfumezi, daca e trista. Sclipirea din ochii ei face totul, spune totul. Am iubit mai mult, am ras mai mult, am plâns mai putin, am citit, am simțit, am ajutat, am cunoscut oameni buni dar si oameni falși. Am primit multe lecții frumoase, de la fetita mea, de la soțul meu. Sunt mai bogata sufleteste. Am învățat sa fiu mai recunoscătoare, am fost si fericita, am fost si trista, am trăit foarte multe sentimente noi. Si mi-a placut. Am crescut.

In 2016 imi doresc sa fiu si mai puternica, sa nu mai pun la suflet rautatile oamenilor, sa am mai multa incredere in mine, imi doresc liniste, sa fiu bine eu si toti ai mei, sa zambesc si mai mult, sa fiu fericita pentru ca am tot ce isi poate dori o femeie la varsta mea. Imi doresc sa aduc bucurie in fiecare zi, mie, tie, alor mei, oamenilor, sa ajut, sa fac banutii mei, sa invat, sa iubesc, sa traiesc. Suntem impreuna de Sărbători . Toata lumea e bine. E cel mai frumos lucru. E un vis frumos. Si sunt sigura ca 2016 va fi un an si mai bun 🙂

La multi ani !

12459975_1230081287008073_1811150958_n

 

Lasă un răspuns

