Întâlnirea bloggeritelor din Bacau-ediția nr. 4

12404118_1224118304271038_1036331816_n

In sfarsit am ajuns sa cunosc toate bloggerițele , artistele, talentatele Bacaului. A fost de vis. Am avut mari emoții, dar fetele m-au primit cu caldura. A fost o atmosfera divina, am ras, am facut poze, am mancat dulciuri, am vazut doar fete zambitoare. Abia astept  sa le citesc blogurile fetelor cand voi avea timp. Sunt minunate. O gasca mare si vesela de fete frumoase. Am primit multe cadouri si pentru asta mulțumim sponsorilor, desigur.

Alina ne-a pregătit produse hand-made speciale de Craciun, un îngeraș si manusele drăgălașe, pe care le-am pus in pom.

12431295_1224333040916231_1755053080_n

Cei de la Melkior ne-au oferit un creion de buze hidratant, intens si roșu. My favorite color. Creion de ochi negru intens. Oglinda „je suis Belle” si un fard de pleoape culoarea anului -marsala.
Farmec (Gerovital) ne-a incantat cu un gel de curatare super cremos, cu miros de afine si cu o crema de fata  hidratanta, Happiness divina.

Fresh Din Mere de Itesti– ne-a indulcit cu fresh-uri din mere dar si fresh-uri din mere si morcovi. Le-a baut fetita mea Maya pe toate 🙂

Oriflame -le folosesc demult produsele, m-a încântat crema de mâini pentru geanta, super utila, mica si parfumata, crema de picioare perfecta pentru masajul facut in fiecare seara de soțul meu.

Mica Ilinca– delicioasa. O dulceața de afine fina si dulce.

Miki Bio Skin ( bloggerița noastra Mihaela) ne-a rasfatat cu uleiuri bio pentru fata.

Herbagen – crema pentru corp cu un miros floral delicat si încântător. Lasa pielea moale si parfumata.

Profi Smile – ne-a oferit cate un voucher care consta intr-o consultatie, plan de tratament, detartraj ultrasonic, periaj profesional si fluorizare.

img_7402

A avut loc si o tombola in urma căreia fiecare a câștigat ceva 🙂

Oana Nechita Make-up Artist a oferit un make-up  pe care l-am câștigat eu dar l-am dăruit  Rudiei. Si-a dorit foarte tare acest lucru si sunt tare fericita ca am putut sa-i fac aceasta bucurie. Si sa vedeti ca atunci cand faci bine, atragi mai mult bine, sambata i-am facut Rudiei acest cadou si duminica am castigat un cadou mai mare. Un set Mauboussin Elixir.

 

Speciala mea prietena Oana a oferit un masaj relaxant, la Salon masaj terapeutic Oana Manoliu, pe care l-a câștigat Roxana. Eu merg demult la masaj la Oana si sunt super incantata. E o profesionista.

Sonia a oferit o manichiura la Monroe Studio care a fost câștigată de Anca.

Beauty Barometer a oferit doua pachete cu produse câștigate de Sonia si Alexandra.

Multumim Antique Cafe pentru gazduire.

Va pup cu drag fetelor si abia astept sa ne revedem.

Sarbatori fericite!

  1. Roxana Neculcea – roxalia.wordpress.com
  2. Anca Balaban – ancabalaban.ro
  3. Ruxandra David – unbalcialdesertaciunilor.wordpress.com
  4. Adina C.- septembriejoi.com
  5. Andreea Huțu – deea-d.blogspot.ro
  6. Cristina Pintilie – cristinapintilie.wordpress.com
  7. Alina Vrînceanu –  justanangel.net
  8. Daniela Chirilă – intrelumi.ro
  9. Elena Chira – mujo.ro
  10. Elena Corina Tudorache – bycore.ro
  11. Sonia Otilia Benchea – odileworecashmere.wordpress.com
  12. Cristina-Maria Nichita – glamourkay.com
  13. Alexandra Enache – aleksuta-alexa-justme.blogspot.ro
  14. Mihaela Stanciu – frumusetedemancare.blogspot.ro
  15. Alexandra Hustiu – alexandrahustiu.ro
  16. Andreea Ioviță – motolady.wordpress.com
  17. Claudia Vasilache – lecturisiarome.ro (și lecturidemamica.wordpress.com )
  18. Ionela Vraciu Chirila (new entry) – ionelavraciuchirila.wordpress.com
  19. Alexandra Ursu (new entry) – ms-bear.blogspot.ro
  20. Raluca Pichiu (new entry) – ralucapichiu.com
  21. Ioana Lupu (new entry) – lupuioana.wordpress.com
  22. Anca Spulber (new entry) – juliet.ro

 

3 gânduri despre „Întâlnirea bloggeritelor din Bacau-ediția nr. 4

  1. Pingback: December women bloggers meeting Bacău - #BloggeriteBacau4 - Anca Balaban Popa Iscu

  2. Pingback: 5 lucruri despre un blogmeet de succes | Blog neinspirațional

Lasă un răspuns

