Zambetul – oglinda sufletului

Stiati ca o femeie zambeste de aproximativ 62 de ori pe zi? Barbatii zambesc in medie doar de 8 ori pe zi iar copii de mai mult de 400 de ori.
Tu cat de mult zambesti?

Fericirea din spatele zambetului o datorez familiei mele desigur, dar de dintii mei se ocupa Dr. Stomatolog  Lupu Florin. El are grija ca dintii mei sa fie mereu albi, curati, sanatosi si fara carii.

Cei care ma cunosc de mica, stiu ca aveam un complex in legatura cu dintii mei. Erau „putin” in fata si chiar dacă  sunt o persoana zambitoare, uneori eram reticenta sau imi ascundeam zambetul cu mana. Pana cand l-am intalnit pe Dr. Lupu. Am apreciat din prima clipa grija sa pentru pacient, faptul ca explica in timp ce face o operatiune si vorbeste permanent cu pacientul sau. Nu mi-a fost niciodata teama sa merg la dentist. Dupa cum vedeti l-am convins si pe sotul meu sa mearga la cabinet si sa isi faca un detartraj. Si i-a placut la nebunie. Tineti cont de faptul ca Edy nu a fost niciodata la stomatolog, are o dantura perfecta 🙂

12463583_1234119826604219_1058695874_n

 

De obicei, cum afirmam si in articolele precedente, cand aleg un anumit serviciu eu una aleg si omul. Imi plac oamenii tineri, zambitori, comunicativi, care sa imi inspire incredere si sa isi faca treaba bine. Chiar daca sunt la inceput de drum in cariera, cu totii merita o sansa. Am mers pentru o banala „plombita”acum 2 ani, mi-a placut profesionalismul domnului doctor si acuratetea cu care se ocupa de problema.

Eu mi-am dorit mult un zambet de Hollywood, el mi-a recomandat la început  aparat dentar, eventual o albire profesională dar eu am vrut rezultate cât mai rapide. Si nu regret nimic. Am zis ca daca tot sunt o persoana zambitoare, atunci sa fie un zambet divin, un „zambet de vedeta” asa ca am ales o coroana din portelan pe suport de zirconiu. Sunt tare multumita de zambetul meu si acum pur si simplu imi ador dintii.

12468178_1234119943270874_1033890376_n.jpg

Obiectivul domnului doctor este sa aleaga cel mai bun plan de tratamet, in acord cu dorintele si exigentele fiecaruia dintre voi.
Va vor fi prezentate optiunile de tratament, va vor fi explicate in cele mai mici detalii metodele si etapele pe care le va urma, apoi veti stabili impreuna solutiile cele mai potrivite pentru dumneavoastra.
La cabinetul Dr.Lupu beneficiezi de consultație si plan de tratament gratuite! Suna acum si programează-te : 0745 195 600. Str.Aprodu Purice nr.7.

Si acum cateva sfaturi a la Dr. Lupu:

-Intotdeauna spalati-va pe dinti dupa ce consumati alimente ori bauturi ce v-ar putea afecta dintii (daca nu e posibil, mestecati guma fara zahar);
– Periati-va dintii de minim doua ori pe zi si nu uitati sa folositi ata dentara ;
– Limitati aportul de zahar si citrice;
– Clatiti-va gura cu o apa de gura cu fluor!

12459975_1230081287008073_1811150958_n

 

Lasă un răspuns

