Multumesc, copil frumos

Maya minune mica, cum ma inveti tu sa ma bucur din orice. Si cat ii multumesc vietii si bunului Dumnezeu ca existi si ca esti a mea. Eu si tatal tau te iubim foarte mult si suntem tare mandri de tine. Cat ma faci de fericita si implinita, copila! Cum poti sa ma faci sa dansez, desi am uitat, sa rad fara motiv, sa cant, desi nu prea am voce, sa ma uit la desene animate si sa fiu copil din nou, in fiecare zi. Aduci atata bucurie in viata mea. Eu iti ofer iubire iar tu imi dai de zeci de ori mai multa in schimb. Esti atat de minunata si ma inveti atat de multe. Mereu am stiut sa iti ofer o imbratisare sau un pupic. Poate prea multe. Iti spun des cuvantul „Te iubesc” si tu faci la fel. Esti foarte iubitoare si uneori, vii la mine si imi spui: „Mami, am nevoie de iubire” si eu ma topesc toata. Te imbratisez, te gadil, te pup cu drag si mi se umple inima  de bucurie, de viata, de iubire.

 

Cresti atat de frumos, acum deja ajungi la manerul usilor. Parca mai ieri mergeai de-a busilea. Desi nu ma asculti mereu, stiu ca intelegi tot ce zic. De fiecare data cand vin sa te iau de la gradi, am asa o bucurie iar tu strigi in gura mare : „Mamica mea frumoasa, ai venit!” Si alergi fericita spre mine. Simt ca sunt cea mai importanta femeie din Univers. Iubirea ta imi da aripi. Iti bei mereu sucul de catina si iti mananci legumele constiincioasa, desi stiu ca nu iti plac. Ai grija de tine singura de acum, tu vrei sa te imbraci , sa mananci, sa te incalti, sa iti strangi jucariile, te speli pe dinti, te descurci aproape in tot ce faci si te grabesti asa de tare sa cresti. Pui intrebari mature deja si ma faci sa fiu tare mandra. Mereu ma surprinzi cu ceva nou. La gradi, mereu imi ceri sa iti fac doua codite ca „Veronica”. Esti desteapta, vesela si vorbareata. In fiecare dimineata ma intrebi: „Mama, dar de ce trebuie sa mergem la gradi?” Si eu iti raspund de fiecare data la fel: „Daca vrei sa fii desteapta si frumoasa, trebuie sa mergi la gradinita, apoi la scoala si tot asa.  Scoala te face mare.” Mereu iti amintesti sa nu arunci gunoiul pe jos. Saluti frumos vecinii, spui „multumesc” si „te rog” intotdeauna. Seara iti spui rugaciunea atat de frumos, cu intonatie, incat mereu ma emotionez.  Stiu ca nu sunt o mama perfecta, te-am crescut cum am stiut eu mai bine si iti multumesc pentru ca ma faci in fiecare zi sa vreau sa fiu mai buna.

Copiii sunt adevaratele comori ale vietii.

 

Lasă un răspuns

