Samponul uscat Batiste

Cum a inceput totul si cum am descoperit acest minunat sampon? Eram asa curioasa sa vad cum e. Ce e. Un șampon uscat ce nu necesita clatire.  Il asociam mai mult cu un fixativ. Si eu nu prea folosesc fixativ. V-am povestit ca am un par foarte „special”, abia se aseaza si nu prea folosesc produse speciale pentru par. Dar, intr-o seara i-a venit randul 🙂

12659780_1250953061587562_361771398_n

Am mers acasa la o amica a mea, am stat de vorba ca fetele, ea fuma si deodata parul meu parfumat si proaspat spalat, mirosea a fum. Mirosea atat de tare, ca nu suportam. Era intoxicat. Si el, si eu. Am fost si eu fumatoare dar acum nu mai suport fumul de tigara, nu stiu de ce, cred ca am trecut in extrema cealalta. Era duminica, nu puteam sa ma spal pe cap (Sarbatoare) si am zis sa apelez la un truc magic. Am dat un puf, doua, trei si gata. Parul era ca proaspat spalat si mirosea divin. Mirosul de tigara s-a dus. Parul era din nou stralucitor si parfumat. Il ador. Acum il folosesc de fiecare data cand am experiente asemanatoare. Nu o sa-mi lipseasca vreodata din geanta de voiaj. Promit. Asa ca, daca trebuie sa pleci undeva dar nu ai timp sa te speli pe cap, Samponul uscat Batiste te salveaza. Il recomand mai ales fetelor care se spala zilnic pe cap datorita excesului de sebum. Acest sampon uscat elimina grasimea de pe par si da un plus de volum parului. Puteti alege dintr-o gama de arome delicioase. Vi-l recomand cu drag tuturor.

12660266_1250961511586717_850264156_n

 

Lasă un răspuns

