Câte griji are o mama?

I-am spus intr-o zi mamei mele: „Mama, o sa scriu despre tine”. Iar ea mi-a raspuns: „Si tu esti mama, scrie mai bine despre tine, despre cat de frumos este sa fii mama”. O iubesc pe mama. Nu a avut o viata deloc usoara dar totusi a ramas o femeie buna si iubitoare. Stiu ca bratele ei sunt mereu deschise cand am nevoie de o imbratisare. Stiu ca ma intelege si ma iubeste, orice ar fi. Ii cer sfaturi  des pentru ca dragostea unei mame te indruma mereu.

Doar o mama stie cate griji poate duce. O mama buna intotdeauna renunta la ea pentru copilul ei, ce e mai bun ii da lui,ea e bine daca si copilul este bine. Iar o mama care isi creste copilul mai mult singura, merita toata aprecierea din lume. Pentru ca nu e deloc usor, mai ales cand iti vezi copilul bolnavior sau cand face febra.  Atunci te simti atat de neputincioasa, singura, dezorientata, insa tu stii ca trebuie sa fii puternica, stii ca nu poti  plange. Pentru ca totul depinde de tine. Mama mereu vegheaza somnul puiului ei si se asigura ca e totul bine, pentru ca mama sufera cel mai mult pentru copiii ei. Sufera si tatal ce-i drept, iubeste mult in felul lui dar mama e mama.

In fiecare zi, de cand sunt mama imi dau seama cate a sacrificat pentru mine. Mai greseam si mama mereu ma ierta. Mai gresesc si acum. Dar o mama buna iarta, mereu. O mama buna nu oboseste. Ea doar iubeste. Daruieste. Indruma. Asculta. Ea te invata numai lucruri bune. Se roaga pentru tine si isi doreste sa ajungi un om de bine. Un om corect. Atat vrea. Sa se mandresca cu copiii ei. Si cand e batrana vrea doar sa iti auda glasul din cand in cand si sa o vizitezi. Eu vorbesc cu mama in fiecare zi, si merg in vizita cat de des pot.

Cate griji are o mama? Prea multe. Eu acum am  griji putine pentru ca Maya este mica si este in ochii mei, mai tot timpul. Cred ca adevaratele griji incep atunci cand copilul creste si devine adolescent. Cand pleaca in club si astepti zorile sa se intoarca acasa. Tu stii ca  trebuie sa facă atâtea alegeri. Bine sau rău? Rau sau bine? Depinde mult de educația primită  dar si de copil. Stiu multe mame care isi educa copiii bine dar ei sunt asa cum sunt. Sunt sigura ca Maya va STI sa aleagă mereu binele. Este un copil bun din toate punctele de vedere si ma asculta. Iar cu intelegere, comunicare si muuulta iubire se poate.

 

Lasă un răspuns

