Fa-ti rai din ce ai!

Idei sunt multe. Dar nu prea este timp. As scrie in fiecare zi dar fetița mea imi ocupa tot timpul. A fost răcita si am ținut-o acasă o perioada. Vrea sa ii citesc 3/4 povesti in fiecare zi ca sa le învețe si ea. Număram, coloram, cântam, pregătim mic dejun, prânz si cina. Dormim la pranz. Si câte si mai câte. Imi place sa petrec timp cu ea. Fără tv sau tableta. Liniște. Doar noi doua si muuuulte jucării. Si zilele astea m-am gândit cât e de buna normalitatea in viața mea.

Astazi am „schiopatat” putin. Si ma gandeam cum ar fi sa fiu schioapa. Oare nu as mai fi asa frumoasa? Asa plina de viata? Nu m-as mai bucura atât de mult de soare? De lucrurile frumoase din jurul meu? De viața? Si inca o data I-am multumit lui Dumnezeu pentru ca sunt sanatoasa. Nu ne multumim cu ce avem decat atunci cand suntem „amenintati” sau atunci cand deja pierdem acel lucru.

IMG_5219

Multi nu se multumesc cu ce au si uita ca sunt oameni care nu au nimic. Ar fi frumos sa ne aruncam problemele intr-o mare gramada si sa vedem si problemele celorlalti, asa cred ca am rasufla mai usurati.

Cele mai urate zile pentru mine sunt atunci cand răcește Maya. Febra, dureri de cap, roșu in gât, tuse, de toate. Cand o văd moale si bolnavioara imi rupe sufletul. Acum este mai bine si apreciez atât de mult faptul ca e sănătoasa. Ca se joaca. Sare in pat. Trebuie sa ne bucurăm de zilele normale. Simple. Dar atât de frumoase. Vedem. Simțim. Mergem. Respiram. Iubim. Si doar asta contează in cele din urma.

Nu-ti analiza viata mereu. Profita de ea din plin si fa cat mai bine tot ce faci. Fa-ti viata cat mai frumoasa, tie si celor din jurul tau.

Lasă un răspuns

