It’s my birthday

Astazi este o zi speciala pentru mine 🙂 Implinesc frumoasa vârsta de 29 de ani. Si sunt fericita sa știți, chiar daca „îmbătrânesc”. Ma uit in urma si sunt tare mandra de mine si de toți ai mei. Am tot ce si-ar putea dori o femeie.  Am onoarea de a fi soția unui bărbat minunat si privilegiul de a fi mama. Maya este cel mai frumos cadou. Familia mea este cea mai mare realizare si sunt o norocoasa. Sunt fiica unor oameni frumosi, pe care-i ador.  Am atât de multi oameni minunati in jurul meu, toti ai mei sunt bine si …ma simt atat de bogata.


Au cam inceput sa apara ridurile de expresie si cearcanele, datorită sutelor de nopți nedormite, dar am o minune de fetița care imi umple zilele de bucurie si asta compensează tot. Asta înseamnă ca Trăiesc. Rad. Visez. Si ma bucur. Anul acesta mi-am propus sa fac multe lucruri minunate. Vreau sa merg la inot impreuna cu fetița mea, la tenis, la echitație, vreau sa ajung la Paris (dupa cum știți deja) si sa privesc Turnul Eiffel ore in șir. Vreau sa ajung la Disneyland. Sa ma dau in montagne russe. Imi doresc sa fac multe lucruri dar cel mai mult imi doresc liniște in suflet. Daca toti ai mei sunt bine, eu sunt fericita. Restul vine de la sine, desigur. Stiu ca, anul acesta o sa am parte de multe lucruri frumoase.


M-am schimbat mult, m-am maturizat, am luat iar si iar decizii, am dat sfaturi, am crescut un copil minunat, am suferit, am ras, am plans de dor si cel mai important, am luptat. Pur si simplu am crescut. Mai am multe de invatat, stiu ca pot sa fiu mai buna de atat, dar totul se invata doar cu timpul.

Vreau sa  va mulțumesc tuturor pentru urările atât de frumoase. O zi minunata, oameni frumoși.

img_1577

 

 

Un gând despre „It’s my birthday

Lasă un răspuns

