Tu ai o lista cu dorințe?

Eu cred ca toti oamenii ar trebui sa aiba o lista cu dorințe 🙂 De ce nu? Fiecare om merita asta. Merita sa viseze. Sa spere. Sa aibă un vis, doua, mai multe. Câte vrea el. Viata e atât de frumoasa si merita traita cat mai frumos. Eu una, mi-am intocmit o asemenea lista de cand eram o copila. Imi placea sa visez cu ochii deschisi de pe atunci si sa imi imaginez o viata frumoasa. Iar astăzi sunt foarte recunoascatoare pentru ce am. Iubesc viața si recunosc  ca mi-a facut placere sa imi indeplinesc cateva dorinte. Am realizat ca sunt atat de multe lucruri simple pe care le putem face si care ne aduc atata fericire. Sunt tot felul de dorinte, mai mici, mai mari, dorințe care implica bani sau doar putina ambitie.

Dragii mei cititori, azi o sa va impartasesc o parte din „My bucket List”. Cele cu zambet sunt indeplinite deja. Prin urmare, imi doresc:

  • Sa fiu sănătoasa eu, familia mea si toți cei dragi.
  • Sa invat sa cant la pian.
  • Sa renunt la un viciu 🙂 Am renuntat la fumat.
  • Sa fac echitatie. Ador caii, sunt atât de blânzi si de frumoși. In primăvara promit sa ajung la hipodrom la  Hemeiusi.
  • Sa merg cu o motocicleta. Harley Davidson.
  • Sa imi intemeiez o familie 🙂 Am cea mai frumoasa fetița din lume si un soț minunat.
  • Sa traiesc macar 6 luni intr-o alta tara 🙂 Italia.
  • Sa vad minunatul Turn Eiffel si sa merg la Disneyland 🙂 A fost de vis.
  • Sa vizitez măcar 5 tari. Am vizitat Turcia, Italia, Israel, Franta. In curand Spania.
  • Sa scriu povestea vietii mele 🙂
  • Sa inalt un lampion 🙂
  • Sa merg la patinoar 🙂
  • Sa merg cu o masina decapotabila 🙂 
  • Sa încerc o coafura noua 🙂
  • Sa plantez un copac 🙂
  • Sa invat sa inot si mai bine de atât. La primăvara, eu si Maya o sa mergem la bazin si o sa învățam împreuna.
  • Sa am o colecție de pălării. Toate culorile, din toată lumea dacă se poate. O sa imi cumpăr una de la Paris. Cand afirm ca ador pălăriile înseamnă ca asa este. Eu cand iubesc ceva, iubesc pentru totdeauna.
  • Imi doresc foarte mult sa fac parasailing. Am avut ocazia in Turcia dar am refuzat. Neaparat trebuie sa încerc.

Si asa mai sunt multe alte lucruri care nu imi vin acum in minte. Lucruri frumoase, simple care aduc atâta bucurie. Asa ca, visați dragii mei cititori si trăiți frumos. Indepliniti dorinte. Pentru voi si pentru alții.

3 gânduri despre „Tu ai o lista cu dorințe?

Lasă un răspuns

