Iubirea învinge tot!

Sunt si voi fi o romantica incurabila. Stiu ca eu si sotul meu ne vom iubi pentru totdeauna, vom imbatrani frumos impreuna, daca vor fi greutati (pentru ca stiu ca vor fi) le vom depasi, dar mereu impreuna. Cand m-am casatori cu Edy, desi aveam doar 20 de ani am stiut ca langa el imi voi petrece restul vietii. Daca vreunul se va pierde pe drum, celalalt va sti cum sa-l readuca inapoi. Orice s-ar intampla, vom ramane mereu impreuna. Ne iubim, avem un copil minunat si suntem atat de fericiti impreuna. Nu ne-am „plictisit” unul de celalalt, chiar daca ne cunoastem de 12 ani. Descoperim mereu parti frumoase in noi, crestem impreuna, facem alegeri impreuna, iubirea noastra mereu trece la un alt nivel.

Acum iubirea noastra este mai matura, mai frumoasa. Noi vrem sa ne crestem copilul impreuna, sa traim frumos si sa fim sanatosi. Traim in globul nostru de cristal, unde este doar iubire, intelegere, respect si totul este curat. Observ ce se intampla in lume, multi divorteaza, inseala sau nu sunt fericiti in casnicie. Uita sa se mai privească, sa mai vorbeasca.  Uita de ce s-au iubit. Uita prin câte au trecut impreuna. Cat au suferit. Cat i-a durut. Au uitat unul de altul. Nu mai au timp. Păcat.

Noi stim ca iubirea noastra e mare, e puternica si e unica. Pentru ca iubirea stie sa asteapte. Iubirea adevarata nu tradeaza. Iubirea e magica. Am parte de o iubire asa cum am visat si sunt tare fericita. „Edy, iubirea ta ma face frumoasa, imi da mereu putere sa merg mai departe, imi da atata chef de viata. Iubirea ta m-a ridicat de atatea ori cand eram la pamant, m-a ajutat sa fiu puternica, sa o cresc pe Maya frumos si sa lupt. Iubirea ta mi-a alungat teama. A alungat frigul. Greutatile. Iubirea ta a facut si face minuni. Pentru ca e atat de mare incat ma protejeaza. Pe mine si pe Maya. Iubirea ta mi-a vindecat sufletul. Te iubesc mult!”

IMG_4953

 

Lasă un răspuns

