Eu aleg un sapun natural

 

Dragii mei, stiti ca eu recomand doar produsele care imi plac foarte mult. Daca eu descopar ceva minunat, de ce sa nu impartasesc si cu voi? Si va marturisesc ca sunt foarte incantata de cand folosesc aceste sapunuri naturale Rovyo. Sunt facute doar din plante si uleiuri. Miros divin, lasa pielea moale, lucioasa si catifelata. Le folosesc si pe fata dupa ce ma demachiez si nu usuca tenul. Sunt magice. Ganditi-va ca folositi unul din aceste sapunuri si nu mai trebuie sa aplicati atatea uleiuri pe fata, asa cum facem toate, in fiecare seara 🙂 Nu vi se pare ideal si ireal? Mie, da! Sapunul face toata treaba in locul meu iar dimineata, pur si simplu radiez.

12802943_934816793291792_6855797594111973915_n

Imi amintesc si acum cand am cunoscut-o pe doamna Rodica in Turcia. Desi trecuse de 50 ani avea o piele minunata, lucioasa, tanara. Radia. Am intrebat-o ce produse foloseste pentru a se mentine tanara si atunci am descoperit aceste minunatii, pe care le face chiar ea. Sunt sapunuri 100% naturale facute doar din infuzii de plante, uleiuri vegetale si apa distilata. Se obtin prin metoda „la rece”, printr-un proces lent care pastreaza active proprietatile ingredientelor. Se lasa la uscat o luna si jumatate. Tare, nu?! Am dat comanda cum am ajuns in tara si am luat cate unul din fiecare.Le-am „testat” si de atunci nu ma mai despart de ele. Am baia plina 🙂 Nici nu mai trebuie sa te dai cu crema dupa ce faci dus. Mamele mele le folosesc, sora mea, prietenele mele (Bibi, Marcy, Dany, Oana, Roxy, Andreea, Ana,  Dana etc) chiar si sotul meu foloseste samponul solid.

Sunt 7 la numar si eu le folosesc cam asa:

  • Samponul solid este magnific. Imaginati-va o combinatie de uleiuri (ulei de masline, ulei de cocos, ulei de ricin, ulei de rapita, ulei de cimbru, ulei de rozmarin si ulei de thea tree) toate inr-un singur sampon solid. Folosit in mod regulat este util pentru lupta impotriva matretii, ajuta la cresterea si ingrosarea firului de par, redau rezistenta, elesticitatea si stralucirea acestuia.

 

  • Sapunul cu scortisoara, cafea si portocala este un exfoliant pe care eu il folosesc o data pe saptamana pe corp. Aceste ingrediente folosite impreuna dau fermitate pielii si au efect anticelulitic. Imi preparam deseori masca cu cafea dar se facea atata mizerie. Cu acest sapun totul este atat de usor.

 

  • Sapunul  cu menta, avocado si oxid de zinc este fresh, racoritor, hidtratant iar mirosul de menta iti invaluie toate simturile. Te scapa de cosuri, de roseata sau puncte negre.

 

  • Sapunul exfoliant cu miere, galbenele si ovaz este indicat celor care au probleme cu tenul. Infuzia de galbenele are proprietati terapeutice, antiinflamatoare iar ovazul ofera o exfoliere usoara.

 

  • Sapunul cu lavanda este o binecuvantare pentru piele si este potrivit pentru pielea uscata, imbatranita si obosita. Dedicat mamelor 🙂 Uleiul de lavanda este cicatrizant, regenerator, calmant, antiseptic si antidepresiv.

 

  • Sapunul cu miere si galbenele este ideal pentru o piele sensibila si uscata. Mierea este emolienta, cicatrizanta, antibacteriana, antiinflamatoare, improspateaza si intinereste pielea.

 

  • Sapunul cu ylang-ylang si lamaie are un parfum discret, confera luminozitate si aspect sanatos tenului. Untul de shea ajuta la atenuarea ridurilor.

P.S. Sapunurile le puteti achizitiona de pe www.rovyo.ro sau luati legatura cu mine :*

 

12734008_924687994304672_4388027786499371460_n

 

Lasă un răspuns

