Dragul meu tata,

Chiar daca nu sunt mereu langa voi, stiti ca va iubesc si as face orice sa va stiu fericiti. Nu exista parinti mai buni ca voi. Nu sunteti perfecti, dar sunteti ai mei. Ati indurat atatea lipsuri, voi nu ati avut nici un sfert conditiile pe care le-am avut noi, ati indurat foame, frig, nu ati avut o jucarie, o mangaiere, o vorba buna, voua nu v-a citit nimeni o poveste macar, nu ati stiut decat sa munciti si sa mergeti inainte. Sunteti atat de puternici. Mereu ati ramas impreuna, chiar daca ati intampinat multe greutati. Prea multe. Mereu ne spuneati ca vreti sa avem tot ce nu ati avut voi. Si am avut o copilarie frumoasa.

Imi amintesc ca munceai din greu sa avem noi de toate. Veneai seara tarziu din cursa, iar eu mereu cand auzeam cheile in usa, saream din pat si veneam sa te imbratisez. Tare te mai bucurai, taticule! Niciodata nu ma certai cand stricam ceva, chiar daca era un casetofon nou, la care tu tineai foarte mult. Tu mereu imi dadeai voie, erai prea bun. Si acum, daca mama imi spune ceva, tu imi iei apararea : „Lasa fata, ca ea stie ce e mai bine pentru ea. Este un adult acum. A luat multe decizii importante si toate au fost bune.” Am zile cand mi-e tare dor de voi, as fi vrut sa fiti aproape de mine, sa ma ajutati mai des, dar e bine si asa, va stiu acolo si stiu ca am unde sa ma duc, cand vreau sa ma incarc cu energie pozitiva.

Pentru ca nu ati putut veni la ziua mea, am tras o fuga la tara cu cateva zile inainte si mi-ai spus: „Sunt mandru de tine, implinesti 29 de ani si esti o femeie realizata. Si sufleteste si financiar. Ai un sot bun si o minune de fetita. Esti un copil bun, cu principii invechite si  frumoase”. Seara, mereu stau cu drag langa tine sa iti ascult povestile din tinerete. Povestesti asa de frumos. Si mereu ai o lacrima in coltul ochiului cand plecam.

Cu Maya te porti extraordinar, ii faci toate poftele, ii citesti cate povesti vrea ea, dansati impreuna, esti un „tataie” extraordinar. Cand sunt trista, te sun sa iti aud glasul si mereu ai o vorba buna pentru mine. Am avut o viata usoara, fara lipsuri, datorita voua si va multumesc pentru asta. Ati muncit din greu, sa avem noi de toate. Vreau doar sa fiti sanatosi si sa pot sa ma bucur de voi. Sunt si voi ramane mereu fetita voastra mica si rasfatata. Fetita voastra care zambeste mult, care vrea mereu sa fie alintata, chiar si acum mare, cea care va spune de prea multe ori : „Va iubesc mult”.

12957271_1303757182973816_673509182_n

Lasă un răspuns

