Tu

Tu m-ai învățat să iubesc, m-ai învățat să visez, să uit de mine, tu m-ai învățat cum să zbor. Tot tu mi-ai tăiat aripile când ai plecat. Tu ești lumina din întuneric. Tu m-ai învățat să fiu fericită și să nu depind de nimeni. Nici măcar de tine. Tu mi-ai dăruit cel mai frumos cadou. Ești ca un curcubeu după ploaie.  Tu îmi spui cât sunt de frumoasă fără pic de machiaj. Tu ești prima și ultima mea dragoste. Ești soarele meu. Tu știi tot ce iubesc și îmi pui mereu lumea la picioare. Ne iubești foarte mult. Îmi ești fidel. Îți mulțumesc că ai rămas băiatul acela îndrăgostit și transparent. Știu că dacă ai putea, mi-ai aduce și luna de pe cer.

Tu ești perfect, așa îmi spune inima. Așa te văd eu. Știu că atunci cand iubești, vezi doar ce-i mai bun din omul de lângă tine. Ești un bărbat puternic, cu suflet bun, care a suferit poate, prea mult. Dacă se putea, jur că aș fi suferit eu în locul tău, aș fi plâns eu pentru tine. Dar știi că iubirea vindecă tot. Uneori vrei sa pari dur, dar văd cum te topești când ești în preajma noastră. Iubesc totul la tine. Râsul tău, chipul frumos, mâinile aspre de atâta muncă, glasul tău cald, privirea aceea atât de iubitoare. 

Suntem cei mai buni prieteni, cei mai buni părinți și cei mai buni soți. Nu știu cum faci, dar sunt mereu îndrăgostită de tine. Toți îmi spun ca radiez. Cele mai frumoase femei sunt cele care sunt iubite. Respir iubire. Sunt parte din tine și tu ești parte din mine. Iar Maya e visul nostru împlinit. Știu că ne vom iubi și vom fi împreună până la adânci bătrâneți. Te voi iubi la fel și vom trece peste toate problemele vieții. Știu că viața de acum începe, nu îți promit ca va fi ușor dar îți promit că mereu voi fi lângă tine ❤️

  
 

  

Un gând despre „Tu

Lasă un răspuns

