De ce te iubesc?

Te iubesc pentru ca ma liniștești. Cand nu ma simt bine, te sun doar sa iti aud glasul si cum te aud, parca sunt alt om. Te iubesc pentru ca imi dai îmbrățișări lungi si puternice. Si atunci cand o faci, imi iei toate greutățile de pe umeri. Imi aduci mereu speranța in suflet si sclipirea in ochi. Te iubesc pentru ca ma faci sa vreau sa fiu un om mai bun, mai generos, mai devotat. Știi sa ma asculti si știi mereu cuvintele potrivite cand am nevoie de un sfat. Te iubesc pentru ca nu m-ai abandonat niciodată in clipele grele, esti un bărbat puternic si curajos. Știi sa ma surprinzi din cand in cand, știi sa fii romantic. Ma faci fericita si imi esti fidel de 13 ani. Impreuna ne hrănim inimile cu visuri, speranțe, încredere, respect si iubire. Te iubesc pentru ca mereu ai fost un om sincer, un om transparent si niciodată nu mi-ai înșelat încrederea. Te iubesc si simt si acum fluturi in stomac, exact ca la început, cand ne plimbam de mâna prin parc si eram atât de fericiti. Aveam amândoi  zâmbetul acela pe fata, ti-l mai amintești? Te iubesc pentru ca imi dai totul. Si ma ajuți sa imi înfrâng temerile, neincrederile, nu ma judeci si nu imi reproșezi pașii greșiti. Te iubesc pentru ca ma iubești asa cum sunt si ai ochi doar pentru mine. Te iubesc pentru ca din ziua in care te-am cunoscut, am fost atât de fericita. Te iubesc pentru ca avem un copil minunat, care iti seamănă perfect. Esti sufletul meu pereche si  in fiecare zi descopăr alte si alte motive pentru care te iubesc. Iti mulțumesc pentru ca impreuna, am reușit sa depășim orice obstacol. 

2 gânduri despre „De ce te iubesc?

Lasă un răspuns

