Crede in visul tău!

Viața este atât de frumoasa. Am atâta iubire de primit si de dăruit. Copilul meu este sănatos, soțul meu este mândru de mine si ma iubește enorm, iar eu sunt o femeie tare norocoasa. Azi cred ca tot ce iti propui se poate îndeplini. Trebuie doar sa iei tot ce e bun de la viața. Trebuie sa lași regretele in urma. Iartă. Uita tot ce-i rău. Visează. Iubește. Bucura-te. Zâmbește. Trăiește frumos. Ajuta.

Ma întrebati de ce nu mai scriu? Scrisul m-a ajutat sa trec mai usor peste dorul greu. Scrisul m-a vindecat. Iubesc sa scriu. Acum nu prea mai am timp pentru ca noul job si Maya imi ocupa tot timpul. De curand m-am angajat. Am întâlnit oameni atât de minunați, e jobul mult visat si merg cu drag la serviciu. Si radiez. Imi era atât de teama sa o iau din loc dupa 4 ani si realizez ca ma simt atât de eliberată. Trebuie doar sa crezi in tine si sa iti dorești cu adevărat. Sa crezi in visul tău. Si se va întâmpla. Realizez ca totul tine de cum gândești. Crede in tine, om frumos si nu te lasa învins de obstacole. Esti adult, deci esti obișnuit sa întâlnești obstacole tot timpul. Merita sa lupți pentru fericirea ta. Tu meriți totul. Lupta mereu pentru visurile tale. Trebuie sa fii optimist si atunci vor veni si lucrurile bune in viața ta.

Am realizat atât de multe obiective propuse in ultimul timp, obiective care nici nu credeam ca pot fi posibile măcar. Cand am născut-o pe Maya imi era teama ca nu voi sti cum sa o cresc si acum realizez cu mândrie si bucurie ca am făcut o treaba tare buna 🙂 intr-adevăr Maya este un copil extraordinar si bun. Pana mai ieri, imi era atât de frica sa ma angajez pentru ca tot timpul am pus-o pe Maya pe primul loc. Acum e fata mare, face totul singura si merit ceva al meu. Vreau sa fie mândra de mămica ei. Eu sunt mândra de mine. Ma simt vie. Realizez ca esti cu adevărat fericit doar atunci cand esti împăcat cu tine si cu alegerile tale.

Lasă un răspuns

