Buna draga mea,

E adevărat, nu ne-am vorbit demult. Imi lipsești, sa știi. Am fost cam ocupată, dar din cand in cand, tot imi fuge gândul la tine. Sunt bine, sunt asa de fericita. Edy e acasa si totul este minunat. Ma simt atât de completa cu el lângă mine. Maya e minunata, creste, învață multe, e o adevarata domnișoara, știu ca ti-e foarte dor de ea . M-am si angajat, in Iunie, cand Edy inca era plecat in Israel. Știi cat de frica imi era ca nu o sa reușesc. Si cu jobul, si cu Maya, singura. Mereu imi ziceai sa fiu independenta dar imi era asa frica. Am reușit, sa știi. Si pasul asta m-a eliberat cu totul. M-a făcut sa ma simt atât de bine. Mi-am recăpătat încrederea in mine. M-am iubit din nou. Mi-am amintit cat de valoroasa sunt. Cat de multe pot sa învăț. Si totul este minunat in viața mea.

Imi amintesc si cat m-ai încurajat cu acest blog. Iti mulțumesc pentru ca ai fost mereu lângă mine, in cele mai grele clipe din viața mea. Știi tu. Mai scriu din cand in cand, dar familia mea imi ocupa tot timpul. Ador sa stau cu ei.

Sper ca esti fericita, sper ca ai un super job, un super iubit si ca Zâmbești in momentul asta. Sper ca esti iubita si apreciata, asa cum meriți. 

Sper sa ne revedem intr-o zi si sa povestim ca si cum timpul nu a trecut peste noi. Te pup si te imbratisez cu dor!

2 gânduri despre „Buna draga mea,

Lasă un răspuns

