Anul care a trecut 

Anul 2016 a fost un an minunat, a fost anul in care tu te-ai întors la mine. Ai venit acasa si mi-ai umplut toate  golurile, mi-ai alungat toate temerile, mi-ai vindecat toate rănile. Impreuna am șters  toata durerea, am uitat tot dorul, am lăsat in urma lacrimile. Si e atât de bine. Acum doar ne bucurăm de fiecare clipa petrecuta impreuna. Maya creste frumos, este fericita, iar eu ma simt o femeie împlinita cu asa o familie. Petrecem Sărbătorile in familie, este totul asa cum imi doresc: liniște, iubire, cântec, magie, fericire.

Anul acesta pot sa spun ca am realizat multe, am devenit mai bogata sufletește , mai puternica, am mai multă încredere in mine, sunt mult  mai iubitoare, dăruiesc mai mult, sunt mai calda, apreciez mai mult viața, zâmbesc mai mult.

Am învățat multe lucruri despre mine ca om, am cunoscut oameni minunați, mi-am făcut prieteni noi, am învățat multe lucruri care ma vor ajuta atât in viața cat si in cariera, am crescut.

Am ajuns la Paris,  era un vis mai vechi de al meu, am văzut Turnul Eiffel, care este pur si simplu magnific. Si acum închid ochii si retrăiesc toate clipele frumoase. A fost ca intr-o luna de miere. Am fost si la Disneyland, desigur. Totul a fost superb, eram ca intr-un vis frumos. Iubesc Franta si traditiile ei.

M-am angajat, deși Edy era plecat pe atunci. Si nu oriunde, ci la o banca asa cum mi-am dorit dintotdeauna.
Am descoperit ca lucrurile materiale nu sunt asa de importante, fericirea te îmbracă si te machiază cel mai frumos.

Iar pentru anul ce vine, imi doresc sa fim sănătoși si sa ne bucurăm de viața. Sa fim impreuna si sa ne iubim, asta e tot ce contează. La fel va doresc si vouă, dragii mei cititori. Deși nu am mai scris o perioada, voi continuați sa ma citiți zi de zi si numărul de like-uri la pagina creste. Va mulțumesc. La mulți ani!

Lasă un răspuns

