Azi, de ziua mea

 Astazi împlinesc 30 de ani, e prima mea aniversare in trei, acasa. Maya e sănătoasă si fericita, eu radiez cand sunt cu ei si cand îi vad cum se joaca. Ei sunt cadoul meu cel mai de pret. Vreau sa ma bucur si mai mult de tot ce am, de tot ce vad, de tot ce simt, de tot ce iubesc pentru ca viața e atât de frumoasa. Astăzi este despre mine, este o zi specială, o zi in care totul este magic. Dintotdeauna am iubit aniversările, ador  sa mi se cânte la mulți ani, sa suflu in lumânări, sa imi pun o dorința, ador sa vad emoțiile celor dragi si zâmbetele lor. Toti cei care ma suna ma fac sa realizez ce norocoasa sunt, sunt iubita.  A mai trecut un an din viața mea, un an frumos, a fost anul in care Edy a venit acasa, anul in care am ajuns la Paris, anul in care am găsit jobul mult visat, anul in care mi S-au îndeplinit multe dorințe. Imi dau seama cat m-am maturizat, prin cate am trecut, cu bune si rele am învățat sa apreciez mai mult tot ce am pentru ca viața a fost generoasa cu mine. 

 Realizez ce repede mai trece timpul, atâția ani a fost dusmanul meu si imi doream doar sa treacă mai repede iar acum suntem cei mai buni prieteni. Demult uram sa fiu departe de cel drag, acum iubesc sa stau in brațele lui si imi doresc doar ca timpul sa stea in loc.

A fost un an in care m-am redescoperit, am iubit necondiționat, am luat decizii bune, m-am angajat dupa un timp îndelungat, m-am iubit mai mult, am fost din nou mândra de mine si am învățat multe lecții. Abia acum, la 30 de ani am scăpat de toate complexele, pot spune ca abia acum ma iubesc cu adevărat, imi place ce vad in oglinda si zâmbesc. Imi iubesc tenul, parul, ma simt frumoasa si cu cateva kilograme in plus , ma simt frumoasa chiar daca timpul si anii au lăsat urme pe chipul meu. Trăiesc cu zâmbetul pe buze, iubesc si realizez ca doar fericirea te face cu adevărat frumoasa. 

Lasă un răspuns

