Vacanța 2016 in Jupiter

Ne gândim de ceva timp, unde sa mergem vara aceasta? Recunosc faptul ca nu ne-am luat bilete din timp deoarece avem cateva  proiecte in lucru si așteptam sa se finalizeze, sa ne putem bucura de vacanța liniștiti. Mergem la mare cu siguranța dar nu știm exact unde si cand. Soțul meu s-a saturat de străinătate, vrea pe litoralul românesc iar eu vreau pe meleaguri străine, Grecia sau Bulgaria. Pana atunci, nu imi rămâne decât sa visez la vacanța.

Anul trecut a fost de vis, Edy a venit acasa definitiv la sfârșitul lunii August, am fost plecati o săptămana , am petrecut zile de vis si am aniversat si ziua Mayei tot la mare. Am ales un hotel in Jupiter, California, all inclusive, ceva de vis, cu vedere la mare, locuri minunate de distracție pentru copii, piscina, grădinița, teatru, cursuri de pictura, parculet pe plaja, un imens loc de joaca, seara muzica live si multe alte minunății.

In fiecare seara se organizau diferite jocuri interactive pentru copiii de toate vârstele, erau invitați si părinții sa participe, eu  chiar m-am distrat, dansam si cântam, alergam, ma simțeam din nou copil. In fiecare seara avea loc o piesa de teatru, in mare parte erau piese românești : dl Goe, Pepelea, Pacala, dar si piese ca Cenușăreasa sau Neînfricata. A fost ceva unic,  si acum ma întreaba Maya de Pepelea, i-au plăcut la nebunie piesele de teatru.

Stațiunea Jupiter este micuța dar foarte frumoasa, seara te poti plimba cu un trenuleț care merge prin mai multe stațiuni, copiii pot face o plimbare cu poneiul, te poti plimba cu caleașca prin stațiune sau împrejurimi , poti savura clatite delicioase, porumb sau înghețată, poti închiria o bicicleta pentru toata familia, poti merge intr-un parc de distracții sau la o terasa cu orchestra live.

Noi am petrecut o vacanța minunata, prima noastră vacanța impreuna ca familie, la mare in România. Si in cele din urma nu contează unde te afli, ci pe cine ai alături. Va pup cu drag 🙂

Lasă un răspuns

